20/9 - 10 - ouva...

2010-09-20
18:47:40
I natt har jag inte sovit gott om man säger så

Jag har inte mått natt varken i går kväll eller i natt. Vid 22.00-tiden började jag må så j*vla illa. Kunde knappt röra mig, för då trodde jag att jag skulle spy. Men jag visste att OM jag nu skulle spy så skulle det var mycket otrevligt så jag kämpade emot, och intalade mig själv att det skulle gå över! Och det gjorde det!

Men sen vaknade jag i natt, av att jag mådde mer illa än tidigare, och då gick jag faktiskt på toan, för jag var helt bombis på att jag skulle spy.

Jag ville inte spy, men samtidigt ville jag ju att illamåendet skulle gå över. Jag var riktigt trött också, och kurade ihop mig på badrumsmattan vid toaletten...riktigt fräsht! Då jag kände att jag höll på att somna gick jag och la mig i sängen igen och mitt illamående var inte längre lika jobbigt.

Ingen spya här inte! Jag var som inställd på att jag skulle va tvungen att sjukanmäla mig, men frisk som en fisk cykla jag till jobbet i morse, så de va ju inga problem. Måste varit ngt jag ätit. Eller ätit FÖR MYCKET!
Det här med kräftskiver är ju inte att leka med!

Idag har dagen varit seg, och baaara längtat hem till Jimpo och tv-spelet! Har nyss varit duktig och fixat god middag till oss, och även lunchlådor som jag la i frysen! Vuxenpoäng!

Nää tv-spel och uppesittar-kväll i kväll då Jimpo inte jobbar förrän 11.00 i morgon och jag börjar 09.00!
Mycket bra!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Men fy va jobbigt att du har mått illa! Hoppas det inte kommer tillbaka igen!


2010-09-21 / 11:43:17
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: