19/9 - 10 - Mysigt värre!

2010-09-19
12:46:44
OOOj så roligt det var igår!

Såå lyckat! Så härlig stämning. Så god MAT! Har väl ätit för en vecka tror jag xD

Man fick träffa en hel del från släkten man inte sett på ett tag, så det var roligt =)
Ungefär 30 pers var vi i mammas å pappas lilla hus, men det gick ju bra!

Vid 23.00-tiden så fick vi för oss allihopa att vi skulle hem till Tommy och festa där O__o
Fast det var planerat att vi skulle va hemma hos mamma å pappa, och sova där under natten...
När jag väl till Tommy var jag trevlig en stund, men somnade tillslut i hans säng xD Haha!
Sofia, Sandra, Ange och Jimmy plockade hem mig igår.  Dock har jag tappat bort mina nycklar O__o

Misstänker att dom är i Tommys bil...

Vi har just haft frukost, vi ska göra oss i ordning, så vi känner oss lite mer fräscha. Vi ska gå och rösta sen blir det Kräftskiva hos Mirre =) Mysigt värre!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: