1/9 - 10 - vill vara ledig!

2010-09-01
12:40:28
Haha det här med klaga är jag ju som redan välbekant bra på...

Nu har jag varit ledig nåra dagar och kommer att vara ledig i morgon också---
Det är nog därför det känns så jobbigt att fara på jåbbet idag =P

Har lite ont i huvet...antingen har jag väl sovit för mycket/eller för lite.

Kom i säng vid 02.00 i natt. Brosan, Kent och Benne var förbi en stund vid 01.00. O__o
Vi satt å såg på nån skitdålig japansk film....

Vi stängde av den efter typ halva xD jag somnade typ flera gånger...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Haval B Aziz 

Tja!, haft en bra dag hittils?,skulle va snällt om du kunde ställa en fråga på min frågestund i bloggen puss puss


2010-09-01 / 14:23:50
Blogg: http://havii.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: