17/9 -10 - Snart helg

2010-09-17
10:50:59
Jaasi, jag och Jimpo färgade håret på varandra igår

Mysigt värre, nu är vi två svarthåriga tvillingar hehe ;P
Gu så skönt att det snart är helg. Jag längtar så himnla mycket till i kväll, så syrran ska hämta oss och vi åker till mamma direkt. Vi ska hjälpa mamma i morgon med det stora kalaset, jag hoppas att det blir kul.

Fick just ett facebook-meddelande fråpn mor min, om att mina nya knästrumpisar är klara. Hon är inte dum, mamma min som fixar hösten åt mig. Först vantar och nu nya knästrumpor! Att träffa familjen i kväll kommer att bli underbart, det var för länge sen sist.

Nää nu ska jag käka lite macker å sen ta "Blixten" till jobbet.

Måtte dagen gå fort!!



Är numera svarthårig =)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Så mysigt att vara med familjen och även få kalasa lite :)

Jag tittade på bilder och filmer på mammas dator för några dagar sen, där jag hade långt svart hår. Gissa om jag blev sugen!!


2010-09-17 / 23:33:15
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: