16/9 - 10 - På väg...

2010-09-16
11:39:40
...joo jag är på väg..på väg att göra frulle, sen in till stan...

Måååste bara sitta vid datorn en stund först. Egentligen borde jag cykla in till stan. Men jag är inte på humör.

Nej jag har dåliga dagar nu, och jag tror att det kan vara en förkylning på G.
Jag snorar och har nåt j*velskap i halsen. Plus att jag fortfarande är trött, trots att jag la mig betydligt tidigare igår...
Nej det ÄR väldigt synd om mig. Och nuu måste jag fara in till stan för att hämta mitt förbannade "leg".
Det är ju typ sista chansen innan vi drar till Sthlm.

Gu va jag längtar efter helgen! Då ska jag få träffa min älskade syster som jag inte fått träffa på länge.
Plus att mor min fyller 50. Så det blir stor-kalas ^__^



Min älskade syster och hennes Göran =)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sandra 

Fin blogg :)


2010-09-16 / 12:04:19
Blogg: http://sandraorrebro.blogg.se/


Cissi 

Hoppas du får en fin dag! =)


2010-09-16 / 12:51:06
Blogg: http://cviklund.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: