14/9 - 10 - Dagen börjar dåligt...

2010-09-14
10:49:10
Åhhh...jag var uppe till 03.00 i natt, och när jag väl skulle sova kunde jag inte...

Och i morse väcks man IGEN av cp-katten....Misstolka ej, jag älskar mina katter. Men inte just nu..på morgonen.
Eller på kvällen. Eller när dom bajsar. Eller stökar ner. Jag älskar dom typ...20 % om dagen ungefär med andra ord.

Nää dagen känns inte så kul för jag känner att jag MÅSTE åka in till stan. Inte åka in för att det ska bli kul, och slösa pengar t.e.x. Jag måste hämta ut mitt nya leg. Åhh så jobbigt. Annars hade jag ju lätt varit hemma och slappat.
Sett lite anime. Suttit i pyamas till Jimpo kommer hem.

Jag vet att jag KAN ju hämta "legget" nån annan dag. Men man ska ju passa på när man väl är ledig för jag jobbar ju i morrn och resten av veckan. Å samtidigt när jag är i stan kan jag ju kanske köpa lite hårfärg? Har fått en utväxt som heter duga minst sagt. Sen kanske en ny klänning att ha i helgen? Mamma fyller 50 och ska ha jättekalas.

Då kan man ju inte ha nån gammal trasa på sig?




Färga utväxt? Och kanske ännu LJUSARE??



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Hahaha jag känner igen de där!

Jag brukar säga att, jag älskar mina katter, men mest av allt när dom bara är! Ligger och är söta, tysta osv! :)


2010-09-14 / 11:19:04
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: