13/9 -10 - it's a dirty job but someone's gotta do it!

2010-09-13
02:15:22
...jag blir seriöst FÖRVÅNAD om jag INTE får AIDS nu...

Okej nu låter jag som ett våp, men jag undrar hur många som skulle CLINTAN när dom ser vad jag just ha sett -
i KYLSKÅPET - på JOBBET?

Nu har jag i af fått se vad som händer med MJÖLK efter att den gått ut för en månad sen. Ingen trevlig historia iaf.
Jag har slängt ALLT som var i kylarna. Ingen OJ-NU-SKA-VI-DISKA-UR-MATLÅDORNA-ÅT-MINA-UNDERBARA-JOBBARKOMPISAR här inte... Jag slängde matlådor, RUBBET!

Kvar i kylen låg AMÖBORNA...de fastklistrade pizza-kartongerna, det där vita äcklet som ingen vill veta vad det är för något, och för att inte nämna det gula.

Jag var ju nämligen tvungen att torka UR skiten också.
Ingen sa dock HUR NOGA...hehe. Så jag tolkade lite själv, och gjorde rent så gott jag kunde. :3

Städa är inte riktigt min starka sida, men nog kan jag väl göra det...men när det handlar om matlådor som legat i kylen och grott i två månader så blir jag en Nippertippa! En stolt sådan med plastpåsar på händerna!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


SOFIAS 

men bilden är sån i headern :)


2010-09-13 / 08:40:34
Blogg: http://adayofmylifee.blogg.se/


Ewe 

Men fy fan, att folk inte kan ta reda på sina saker!!

Usch!


2010-09-13 / 09:47:58
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: