12/9 - 10 - on the top of the world

2010-09-12
01:30:47
Just nu sitter jag bara å njuuter

Njuter när jag tänker på vilket fantastiskt liv jag lever! Vilka bekymmerslösa bekymmer jag har.
Jag har ju allt så som många önskar. Jag har trygghet och kärlek! Vad kan man mer begära?

Och ändå, har jag dåliga dagar då jag gnäller och mår dåligt. Ångest-attacker över små-saker, som jag kan älta i all eviga tid. Men just när ju allt såå himla bra, så varför ska de små problemen störa?
Jag måste verkligen lära mig att inse hur bra jag har det, när jag klagar och mår dåligt.

För att en dag kanske inte allt kommer att vara så himla bra. Då måste man vara tapper, och verkligen kämpa.
Inte som nu, när man gåter över spilld mjölk. Och det är ju det här livet vi lever.

Det kommer ju inte att vara för alltid.
Jag måste se till att vara The top of the world. Varje dag. Hela mitt liv.


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Man ska verkligen ta vara på dom bra stunderna i livet :)



Sv: Ja, det blev ändå bra i håret hans :) Blir svårare och svårare för varje gång jag ska klippa han haha.. Men brukar få passa på när han sitter och ritar eller pysslar med något annat vid köksbordet :)


2010-09-12 / 09:42:00
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


DD 

Åh tack så mycket! Jag älskar FF så det kanske var mitt sinne som omdevetet fick mig att rita så. ^^


2010-09-12 / 09:47:02
Blogg: http://kelleku.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: