Tur i oturen

2010-10-11
22:17:31
Jag och Jimpo har olika smak...

När det gäller ALLT! Han ville att ja skulle fara å köpa godis till han, så då tänkte jag att det kan ja väl göra.
Men när jag kom fram till affärn stod ja och funderade länge och väl. Tillslut ringde jag och fråga vad han ville ha.

"Spela ingen roll", säger han. Mmm den har vi ju hört förr. Varje gång jag köpt något till han vare sig det är godis, present, mat eller liknande så duger det aldrig! Det blir fel vad jag än gör, så egentligen är det ju lika bra att han bara säger EXAKT vad han vill ha, så blir ingen besviken!

Så jag ringde igen efter ca 10 minuter...och Jimmy lät inte glad. Han va mitt inne i ngt, och hade inte tid att prata med hans älskade flickvän som skulle köpa godis åt han. Det slutade med att jag la på, och tog två chokla-kaker som jag vet att JAG tycker om i af...

Sen när jag kommer till kassan inser jag att jag glömt kontokortet hemma.

Haha! Jag hade allså stått på affärn i dryga 40 minuter och kommer hem tomhänt.
Precis när jag kommer in i lägenheten börjar det hagla och blåsa så inni h-vete.
När jag var ute var det inte en vindpust.

Om jag hade cyklat hem i det SKITVÄDRET, tomhänt och slösat värdefull tid på affärn hade Jimmy fått vetat att han lever, jajemän. Tur hade jag ju iaf...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: