skitarg!

2010-10-03
17:57:31
Å jag är INTE på bra humör idag....

Jag har suttit och spelat Rouge galaxy hela dagen, inte ätit ngt då vi inte har nån mat hemma.
Har suttit och väntat på att bror min skulle komma och handla med oss, som han lovat. Han ringer tillslut när det är middagstid och berättar att han inte kan handla med oss...

Bättre sent än aldrig, eller vad man nu ska säga?

Så nu for Jimpo och handlade nå j*vla frysmat till oss båda, då klockan är 18.00 och vi är båda alldeles för hungriga för att stå och laga mat. Jimmy ville att jag skulle följa han och handla, men jag är på piss-humör och jag orkar verkligen inte göra nånting just nu!



Give me some food, dammit!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: