seg....

2010-10-02
16:48:38
Jimmy är som en j*vla brud idag!

Han har inte hoppat in i duschen än och jag var ju klar för länge sen!
Vi ska ju snart å parta hos Oscar.
Man vill ju inte komma sist?

Hursomhelst ha vi varit på Solbacken i dag....det var lite roligt då jag och Jimpo började cyklade mot olika håll.
Båda: Var ska du?
Jag: Jamen till stan?
Jimmy: Vi ska ju på Solbacken?

Då kom vi båda två på att vi hade pratat om att vi skulle iväg - men inte var.

Som vanligt vann Jimmy >__<
Jag som va sugen på att gå i klädaffärer.
Den enda kläd-affären som ligger på Solbacken är ju Lindex.

Men jag hämnades på Jimmy genom att vara på Lindex i en timme och leta klänningar =P
Det var lite panik då alla mina fina kläder ligger i tvätten, och någon(!) hade inte bokat tvätttid
(Vi har inte kommit på vems fel det är ännu)

Dock har Lindex inte alls min stil =/ Tråkiga kläder som kostar massor.
Det blev en svart tunika, och jag försöker piffa upp den med fina detaljer.

Jag är ju klar nu, seg-Jimmy! Nu åker jag!






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: