Såå lite tid

2010-10-05
20:34:46
Även om man är ledig på vardagarna så hinner man inte så mycket som man tror att man ska hinna?

När man är ledig på dagarna borde man ju hinna umgås, hälsa på folk, ta en fika?
Men jag hinner inget(eller rättare sagt prioriterar jag inte det heller)

Jag startar dagen klockan 12.00(!) då jag sover alldeles för länge. Gör i ordning nån slags lunch och sätter mig vid datorn samtidigt som jag käkar. Vi datorn ser jag väl nån anime/läser bloggar/läser nån manga/nördar facebook och helt plötsligt är klockan 15.00! Då blir det att akut-ta på sig kläder, börja städa. Sen är klockan 16.00.
Jimmy är hemma vid 16.30. Då ska maten vara klar. Så man gör i ordning den.

Sen kommer han hem, vi äter. Sen umgås vi. Ser nån film - spelar nå tv-spel.
Sen går han å sover och jag sätter mig och läser manga igen fram till 02.00. Så lite tid...

Jag kan dock upptäcka hur nöjd jag är när jag sitter där vid datorn. Ingen stress - inga måsten.
Folk måste ju tycka att jag är knäpp, som vill göra såna här saker när man egentligen borde prioritera annat.
Typ höra av sig till vänner?

Tur att jag har vänner som hör av sig till mig i alla fall. Det är dom stunderna jag inser hur dålig jag är.


Jag och Jimmy har i af Tisdagsmys med tacos i kväll. Det är mysigt.



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: