myyys

2010-10-17
22:49:35
Dagen fick en dålig start i dag

Jag hade ett dåligt morgon-humör. Sen när jag försökte planera dagen gick det inge vidare.
Jag och Jimpo blev ovänner, ovh jag var envis som vanligt. jag fick tillsut hålla med om att vi inte skulle hinna allt jag hade tänkt mig.

Vi skulle nämligen in till stan, köpa en mus till datorn, handla middag till i kväll. även storstäda, för att vi skulle få "främmande"! Jag hade tänkt att jag skulle hinna klämma in en fika med Emelie också men ja, jag fick tillslut hålla
med om att vi nog inte skulle hinna.

Det blev lyxmat med hemmagjord potatisgratäng och fläskfilè. Cornfilé för min del naturligtvis ;)
Vi hann med nöd och näppe klart med mat, innan alla kom.
Sofia, Sandra, Alle Tommy och Sara var här och åt.
Vi hade blåbärspaj till efterrätt men den var jätteäcklig xD Jag är inte skillad när deg gäller efterrätter då jag så sällan bakar. Vi hr sett film och bara haft det jättemysigt.

Trots en dålig start, så avslutas dagen underbart =) Vi ska strax se film, men kag ska upp tidigt i morrn då jag jobbar dag för en gångs skull...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: