irriterad

2010-10-07
13:54:09
Trots trevligt med Linnea idag så är jag inte på bra humör nu...

Har ont i huvet och är trött som f*n. Lite illamående. Jag vet att detta beror nog på för lite sömn och jag kan bara skylla mig själv(jag tycker bara om att klaga höhö)

Jag är seriöst sämst, jag och Jimpo köppte en almanacka till han innan jag mötte upp Linnea.
Men så klart - nu på bussen på väg hem så upptäcker jag att jag nog glömt den på fiket =/
F*n också. Ska ringa Jimpo och höra om han kan gå förbi där efter jobbet för att se om den är kvar.

J*vligt onödigt.

Nu ska jag chilla tror jag  - se lite anime och bara vara. Skjuter upp "den dagliga städningen" till senare.
Jimmy komemr ju ändå inte hem förrän efter klockan 18.00 ;) *Evil grin*



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: