Även denna dag...

2010-10-07
20:44:45
...kunde få ett lyckligt slut

Har suttit och sett klart Full metal alchemist Brotherhood-animen.
Det tog sitt lilla tag, men äntligen - 64 avsnitt avklarade! Suttit och grinat som en idiot - även om jag läst mangan och den följer den punkt till pricka, så jag visste ju vad som skulle hända - och inte. ;)


Det har även hänt en grej idag som fått mig att må lite bättre.
Nånting som jag tänkt på de senaste två månaderna. Jag hoppas att det håller i sig bara!


Jag och Jimmy har tagit en mysigt bad. Nu har jag tagit på mig pyamasen och vi ska se film :3
Blir att gå och lägga sig i tid i kväll så jag kan vara på bättre humör i morgon =)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: