Att unna sig ;)

2010-10-06
22:10:29
Trots ögoninflammation så har vi haft en trevlig dag!

Eller, JAG har ju INTE det - än i af. Och även om jag får det så ska jag ju bara jobba natt i helgen så jag smittar ju ingen annan. Men det är sjukt störande att ha det.
Vi har salva hemma som Jimmy stoppar i ögat - han tvättar sig ofta, både ögat och händerna.
Jag skjuter honom om jag ser att han är där och petar! Och det är nästan så att jag vill skicka honom att sova i vardsgrummet ;) Kan ju smitta då vi sover i samma säng...

Men vi har varit i stan och gjort lite spontana grejer. Vi har bland annat hyrt film. Blir att köra Resident Evil-maraton nu innan vi ser den senaste filmen =P Vi är ju fan av spelen, dock vet jag att filmerna inte är lika bra. Dock var det länge sen vi såg dem. Vi fick hyra 5 filmer för 50 spänn - det är bra tycker jag.
Vi hyrde två andra filmer också. Pojken i den randiga pyamasen och nån till film som Jimpo hyde xD






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: