8/10 - 10 - jobba

2010-10-08
11:29:43
Hehe, det var drygt 9 dar sen jag jobbade sist - hur ska det här gå?

Nämen det kommer nog att gåfinfint =) Nätterna brukar gå väldigt bra - oftast inga komplikationer alls.
Det enda jag oroar mig lite över är sömnen. Jag behöver mycket sömn.

I natt har jag sovit ganska länge, men av någon anledning vill jag gå och lägga mig igen.
Men Jimmy sa att jag skulle vara tvungen att dammsuga och städa lite innan jag far in till stan.
Jag ska ju träffa Emelie idag. Och jag ska träffa henne vid 14.00 hade vi tänkt. Det blir nog bra tror jag!

Äntligen umgås jag lite känner jag. Det var ju på tiden. Och jag har ingen längtan efter att se anime just nu.
(mycket p.g.a Brotherhood är över, hoho)

Jag gissar på en bra dag idag! känner mig i alla fall fin!

Just det - Anna har en FIN-DAG!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: