6/10 - 10 - Typiskt...

2010-10-06
13:31:34
Jimmy har fått ögoninfektion....

Och vi vet ju vad det betyder? JAG kommer också att få ögoninfektion...
När Jimmy steg upp i morse var ögat så svullet och klibbigt att han inte kunde fara på jobbet.
Så han är hemma idag.

Jag kommer själv ihåg när jag hade det. Jag hade det dock i två veckor(!) Var inte så duktig på att ta hand om mina ögon med andra ord.
Det var riktigt irritrande! Hade det dessutom på julafton...

Men annars är vi relativt friska. Jag snorar fortfarande men det överlever man ju.
Jimmy har just satt ihop vårt nya köksbord som vi fick av syrran =)
Nu kan vi äntligen äta, utan att oroa oss över att bordet ska falla sönder...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Huvva, stackaren.. Ögoninflammation är verkligen inte roligt alls :S Hoppas du klarar dig i alla fall! Det smittar ju riktigt lätt, men som tur är bara så länge det geggar och rinner. Visst torkar han ögat med ljummet vatten? Och torkar som utifrån och in. Finns även någon salva eller ögonskölj påapoteket.


2010-10-06 / 17:57:01
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Ewe 

Hurra för ett nytt köksbord!!

Hälsa Jimmy att krya på sig! :/ Och Du ska också krya på dig!


2010-10-06 / 21:47:21
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: