4/10 - 10 - the secret powers of a housewife!

2010-10-04
13:50:54


Jag försöker känna peppen!

Hur bra det kommer att bli när jag väl sätter igång! Det är dom här små stegen från datorn som är jobbiga.
Jag har nyss varit och handlat, och matvarorna flockas vid dörren. Har varit och storhandlat för ca 1450 kr *Stolt*

Jag vet vad som ligger på schemat idag.
Nämligen följande:

*Handla
*Packa upp varorna
*Plocka undan disken
*Dammsuga
*Städa toan
*Sortera tvätten
*Boka tvätt-tid
*Baka matbröd
*Laga mat
*Duka fint
*Tända ljus
*Välkomna Jimpo hem med ett stort leende på läpparna

Åhh just nu känns det INTE speciellt peppande att göra allt detta. Men är man ledig så är man.
Och behövs det städas här hemma, så gör det.




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Va duktig du är som bakar matbröd :) Det borde jag prova på också... Du! Vad gör du på fredag på dagen? Tänkte ifall du vill hitta på något.


2010-10-04 / 15:51:31
Blogg:


Mirjam 

Det är sällan man har tid att bara slappa när man väl är ledig, har jag märkt :) Man skulle ha haft en betjänt.


2010-10-04 / 20:35:53
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: