27/10 - 10 - Älskar att vara 2

2010-10-27
23:11:50
Även om jag peppat så mycket inför denna kvällen skönk batterierna en aning vid kvällstid

Har varit lite trött och haft väldigt lite energi. Men jag lyckades bli piggare igen när jag tänker på allt kul som kommer att bli i morgon och på fredag =)

Ser så himla mycket fram emot min och Jimpos dejt i morgon ^^ Vi ska gå på stan å handla julklappar bland annat. Luncha och ha det allmänt mysigt!

Jag tycker om att vara 2.
Älskar att planera tillsammans med Jimpo. När det gäller julklappar och även andra inköp.
Jommy och jag tänker oftast lika - och när vi inte gör det tänker jag oftast fel ;P Haha

Det var nu länge sen jag nånsin kände mig ensam. Jag är så glad =)





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: