20/10 - 10 - Livet någon?

2010-10-20
14:07:53
Åh såå underbart :3

Jag har fått sluta tidigare heeela veckan nu. Och naturligtvis vet jag vilka konsekvenser det innebär.
Lite mindre lön...
Men jag vet att jag kommer att få ut mycket pengar ändå - fast jag valt att sluta tidigare den här veckan.
Därför unnar jag det mig också, då detta är min ENDA chans det här året i alla fall att få sluta tidigt.

Har sett mitt schema i november och jag kommer t.e.x att jobba 3 helger av 4... =/ Sen kommer jag att jobba under julhelgen också, det kommer jag inte ifrån.

Personligen önskar jag julafton och annandagen men INTE juldagen jag skjuter mig då =P Men det får jag veta i november så det löns inte planera jul nu med andra ord.(inte nyårs heller för den delen)

Oj nu spårade jag här. Det jag ville säga är, att jag unnar mig hellre att få sluta tidigt nu när jag kan, för att få lite lyx på tillvaron. Att komma hem vid 14.00 är inte tokigt. Då hinner man städa bort, laga mat och göra annat lyxigt innan pojkvännen kommer hem. Som då blir glad över ett fräscht hem, och har man tur kanske man får sig en puss på pannan eller två :3

Nää nu grinar katterna så de ska få mat och jag ska ta itu med disken(som inte är såp jobbig då jag unnat mig en diskmaskin höhö)







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: