19/10 - 10 - OMG!!

2010-10-19
15:17:51


Igår hände det.
Det som jag önskade efter att jag varit duktig och diskat bort(halva)disken.
Jimmy kom med blommor - och choklad!!!

Bara för det var jag extra peppad på att komma hem idag och genst börja städa - tills jag såg att katterna har kastat ner min fina blomma på golvet med vas och allt.

Nu är den mos.



Men så här fint var det i af

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Plötsligt händer det :) Emil hade stekt en hamburgare åt mig i går, den låg och väntade på mig när jag kom hem, dessutom hade han gjort köket skinande rent- Det var precis vad jag behövde efter en lång dag i Umeå! Dom kan om dom vill :)


2010-10-19 / 16:26:16
Blogg:


Sara - Ensamstående mamma 

Åh vad gulligt av han.. Min lillebror kan minsann vara en romantiker ibland :)


2010-10-19 / 18:27:01
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: