11/10 - 10 - Trygg

2010-10-11
17:07:18
Efter den här natten är ångesten borta...

Har haft en väldigt trygg natt i natt. Har haft mycket att göra - tiden har gått fort.
Anledningen till tryggheten är att jag inte varit själv i natt. Teknikerna har varit på jobbet fram till 03.00 och det kändes väldigt bra.

Min ångest beror på en rejäl tabbe jag gjorde på jobbet på lördagsmorgonen. Jag har pratat lite med en av cheferna, och vi ska prata om det på onsdag. Men hon sa att jag inte behövde oroa mig så mycket.
Så länge jag vet att jag gjort fel, och att det inte var med mening så antar jag att det borde lösa sig på bästa sätt.

Jag är i af ledig i morgon =) Det känns mycket bra hos lilla mig just nu.
Det är så jobbigt med ångest - den kommer lixom, och förstör så mycket. Dock så är den så överdriven hos mig.
Min mamma ringde mig i morse klockan 12.00(då jag sovit i 3 timmar(!) och frågade hur jag mådde efter att hon läst bloggen. Men nu mår jag bra!

Jimmy tog ordentligt hand om mig på lördagskvällen. Vi såg film. Han satt och strök mitt hår.
Jag sa inte så mycket, men han vet ju hur jag blir när jag har ångest.
Men det är skönt att inte säga så mycket, att bara få vara. Jimmy förstår mig så himla väl, han är så fin han.
Nää nu har jag varit duktig på att fixa mat, fixat tvätten, och dukat. Vi ska ha mysigt i kväll för idag - är en bra dag =)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: