1/10 -10 - R.I.P

2010-10-01
12:51:36
Jag tror att mina katter inte vill att jag ska få ha fina saker...

I morse vaknade jag av att en av mina jättefina kejsare åkte i golvet. Tack för den!
Jag ska f*n sluta ha grejer i fönstret så det ser förj*vligt ut hemma i stället.

Det är så synd att jag fäster mig så lätt vid saker. Har gråtit en skvätt över min fina kejsare.
Har kagt undan porslinsskivorna i förhoppning om att det ska gå att laga....

Mår lite bättre idag, men det var ändå lika bra att jag stannade hemma.
Hart fort farande den där "sjuk-smaken" i munnen bland annat.
Alla gör stående ovationer idag för att det är fredag....jag uppskattar det inte...

Jag skäms.




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Mille 

Hehe, tyvärr finns det inga såna installerade men jag tar det som något positivt i alla fall :D


2010-10-01 / 23:14:46
Blogg: http://marcuswikstrom.blogg.se/


Mirjam 

noooo! kattjävlar!

jag har mina favoritsaker gömda eller alldeles för högt upp för att de ska nå dit. hur kul är det...



skönt att höra att du iaf är på bättringsvägen! krya på dig och ha en skön helg!


2010-10-01 / 23:19:06
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: