10/10 - 10 - Tripple Ten

2010-10-10
18:23:51

Ugh....

Det hände en grej i natt(rättare sagt i morse) på jobbet som jag inte mår så bra över.
Jag vet ju att det inte löns att älta det just nu - men jag gör det. =/
FÖRUTOM det jobbiga, så hade jag ju en bra natt - varför fick det inte fortsätta vara så?

Vi har i af suttit och sett den sista Resident-Evil filmen som finns ute på Dvd.
sen har jag ju tyvärr inte hunnit så mycket mera. Ska snart fara å jobba igen. Måtte det bli bättre nu då så jag slipper tänka på eländet...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Vad gör ni på lördag? Jag och Joel tänkte att det kunde vara mysigt att fara ut och grilla någonstans?

Vi tänkte först här i hamn för vi trodde att vi skulle ha tapetserat klart men det bidde inte så.

Så antingen om vi är på sjungande eller om det finns någonstans på moröbacke? :)

Mirjam jobbar dag på lördag så hon kan på eftermiddagen/kvällen :)


2010-10-11 / 12:45:38
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: