Vågor

2010-11-28
22:01:31
Haha mitt humör var ju inte det bästa i morse - men nu är det bra igen =)

Efter julmys hos Mirre tillsammans med henne, Ewe och Joel kunde första advent inte vara på bättre sätt!
Man var lite avslagen dock efter allt julmysande men det var bara skönt att sitta och chilla.

Har dessutom fått 23 paket(!) att öppna nu varje dag fram till julafton! Ewe och Mirre är ju helt galna! Det kallar jag en riktig julkalender =D det är fantastiskt att få ha så fina vänner.

Har dessutom fått prata av mig lite med Emelie på telefonen. Mitt humör är på topp och jag hoppas att jag lyckas rå hem den här natten helt smärtfritt så jag kan njuta av min ledighet hela veckan =)

Trots Jimmy var en riktig ohyra i "morse" saknar jag honom och det känns jobbigt att han ska jobba i veckan då jag är ledig - hur ska det gå?

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: