Skogstokig!

2010-11-25
15:34:34
Fy f*n - allt vill bara skita sig i dag

Jag började försiktigt undersöka skrubben i dag - det jag gjort sönder var dels en burk med tapetklister O__o
Så nu är det tapetklister på i princip ALLT i skrubben - toppen... sen rev jag också sönder något som inte är mitt - utan lägenhetens. Ska bli spännande att se hur det går att laga - om det ens går? O_o

Men det blev så klart att försöka städa upp allt j*vla tapetlim...fy f*n. Samtididigt som jag hade tvätten att passa.
Sen ville jag ju sätta upp dom där gardinerna jag var ute efter, och julstjärnarn. Då ville visst hela j*vla gardinfästet ramla lös. Så då har jag försökt att fixa med det. Men det går inte att sätta upp igen! Skruven åker bara ut igen! H-VETE!!

Nu har jag gett upp och har bestämt mig för att vänta på att Jimpo kommer hem, så får HAN fixa eländet.
Jag är helt slut och har ont i kroppen. Springandes upp och ner mellan lägenhet, tvättstuga och förrådet i källaren.

Nu slutar Jimmy snå snu ska jag ringa han och gråta en skvätt!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: