Jag vill ha december snart!

2010-11-17
20:45:52
Åhh vad jag längtar till december - julmånaden. Då man får köpa och plocka fram julpyntet. Då man kan köpa de resterande julklapparna. Då man kan julbaka.

Myskvällar med glögg och julbak, sitta och slå in julklappar tillsammans. Lyssna på julmusik.
Sen ha en massa olika små julaftonar med vänner och familj. Så underbart!

Men jag är viktig med att inte fuska, tjuvstarta! Inte en enda jul-ton ska få höras i sterion.
Inte en enda pepparkaka ska få ätas! nej minsann, första advent - då smäller det!

Först på schemat står en tidig lilla julafton med Ewe, Mirre och deras respektive.

Jag längtar såå mycket!

Jag och Jimpo kommer att få en fantastisk jul!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Fast jag vet inte om vi ska ta det som en lilla julafton, det känns lite för tidigt för de? Så bara adventsmys? :)


2010-11-17 / 21:28:50
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/


Mirjam 

hur menar du. ska vi öppna klapparna eller inte



jag röstar på att fika, mysa, byta paket men inte öppna förrän julafton!


2010-11-17 / 21:32:55
Blogg:


Mirjam 

och fredrik kan inte komma :( han jobbar

så jag snor hans paket! ;) HAHA


2010-11-17 / 21:37:02
Blogg:


anna 

haha hade nog missförstått då ;) Adventmys it is sen kör vi lilla julafton ngn annan kväll senare då? =P


2010-11-17 / 22:07:55
Blogg: http://truffle.blogg.se/


Mirjam 

det blir finemang. vad säger du om det ewe


2010-11-17 / 22:32:34
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: