Dataanimerat tecknat is the shiat!!

2010-11-18
22:46:16
Kan inte göra annat än att rekommendera två dataanimerade filmer som jag nu sett.
en från Pixar, och en från Dreamworks.

Dreamworks tycker jag har gjort det ganska bra, ganska ofta med klassiker som t.e.x Shrek-filmerna.
Pixar med Hitta Nemo...typ Toy Story...TYP TOY STORY 3!

Jag tycker att Toy Story 3 är den bästa av de tre filmerna som gjorts. Så mycket känslor!
Jag satt och tänkte på mina egna leksaker som låg där på vinden.
Hur jag alltid haft svårt att lägga bort dem, och tog beslutet att göra det ganska sent ändå.
Nu är jag glad att inget har slängts, allt har sparats och är forthoppningsvis i ett gott skick.

Dreamworks senaste film "How to train your dragon" var ett lyckopiller. En film som jag sett 2(!) gånger på mindre än en månad, It's wonderful! And you know what? 2:an(!) kommer ut 2013!

Då j*vlar ska jag se skiten i 3D!!

Toy story 2 får 4/5
How to Train your dragon får 5/5

               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: