9/11 - 10 - Det ser mörkt ut

2010-11-09
18:38:54
Åh jag går runt och tänker på saker och ting - liite korkat kanske

Mest på min borttappade nyckel - men även på att jag hade ett missat samtal från jobbet idag-
När man får ringning från jobbet till sin privata mobil, kan det inte vara annat än dåliga nyheter...

Plus att jag inte gillar årstiden. den gör mig stressad. När klockan är 17.00 så är det så mörkt att det lika gärna kunde varit 20.00. Då tror man ju att dagen snart är slut...

Men annars har jag haft det mysigt i byn. Grillat igår. Lastat ved idag. Känner mig duktig.
Har dessutom hunnit storhandla idag.

Nu ska vi lyxa med nån film =) Ska ta tag i det andra i morrn.

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


madfje 

Jag fick också ett samtal från jobbet igår. Det var Emelie som undrade om jag kunde komma in och jobba mellan 17-21 typ för david var sjuk..så de var säkert hon =)


2010-11-10 / 19:22:18
Blogg:


Therese 

Ett tips; http://www.sparrservice.se/Lost_Found/Nyckelbricka



har en sån själv, skitbra. kan vara nåt att tänka på i framtiden! Finns för bankomatkort/pass/mobil osv..jag har hela kittet! :P


2010-11-13 / 01:22:26
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: