6/11 - 10 - Hej mitt Vinterland

2010-11-06
15:07:32
Snön har laft sig. Det är så fridfullt och vackert.

Jag däremot är inte lika vacker. Jag känner mig ofräsh och trött...haft en riktigt, riktigt jobbig natt i natt.
Kände att mina ögon var alldeles blodsprängda där vid 06.00-tiden.

Har varit på lite dåligt humör, men nu har jag och Jimpo tagit ett mysigt bad och snart ska jag äta något.
Jag är sjukt hungrig. Inte mycket står på schemat idag och det känns såå skönt! Bara ligga och vila, se nån film, kanske anime, spela nå tv-spel. Nää det blir nog bra!!

Längtar till julen!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Ja det går riktigt snabbt.. och det är härligt för man blir ju mer peppad då :)


2010-11-06 / 18:37:06
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: