5/11 - 10 - Tråkigt men sant

2010-11-05
14:51:15
Jagpp idag är det en jobbig dag...


Jimpo jobbar - i Bureå(!) Jag tycker personligen inte om när Jimmy åker och jobbar på ställen som ligger en bit ifrån stan. Och det är ju besvärligt då Jimpo inte har körkort.

Han måste stiga upp tidigt för att ta olika bussar och sen lista ut hur han ska gå/komma fram os.v.
Jag brukar alltid få lite halv-ångest när Jimmy ska göra besvärliga saker. Speiellt när han då stiger upp tidigt, och jag börjar sent. Jag vill ju helst att han ska börja jobba samtidigt som jag, och vara ledig samtidigt som jag så vi kan och lägga oss samma tid och vara lediga tillsammans. Men man kan ju inte få allt.

Jag har varit duktig i af och lyckats åka och handla sköljmedeln, tvättat, städat, vikt ihop kläder och snart ska jag börja med middagen så den är klar innan Jimpo kommer hem.

Dock är jag lite trött och det är ju inge vidare då jag ska ut och jobba natt i natt igen...

Tråkigt men sant.

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: