29/11 - 10 - Förvirringen total

2010-11-29
16:57:52
Hmmm - det känns inte helt rätt

Det är något som gör mig helt f*cking förvirrad - något som gnager mig i bakhuvet.
Men samtidigt vet jag ju att jag inte gjort något fel. Men vad ska jag göra då?
Ringa, och fråga varför jag fått den här känslan? Låta det vara?

Jag har säkert fel, jag vet ju hur jag är. överanalyserar allt och alla. Men tänk om?
Och samtidigt, varför är det jag då som måste försvara mig?

Nää känner jag att jag blir lite arg!!!

Men nu, blir det att spela Wii, och se ska jag slå in julklappar.
Har ju sovit som en prinsessa idag, och haft en riktigt kanon-natt!
Så varför ska det här lilla göra så att jag tappar humöret?

Jimmy är så söt idag - som alltid =)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: