27/11 - 10 - Slutet gott allting gott

2010-11-27
21:47:11
Åh vilken fantastisk dag!

Haha sov mellan 09.00 och typ 11.30  idag - inte det smartaste kanske då jag skulle ut och jobba natt i kväll igen.
Menmen, det är jobbigt när man har mycket att längta till och peppa för.

Vi hade nämligen planerat att åka och köpa julpynt idag, så vi äntligen kunde få lite julstämning i lägenheten.
Mamma och pappa kom och hämtade oss vid 13.00-tiden, och vi for på rusta. Köpte julgranskulor, en advents-ljusstake, glitter och en ljus-slinga. Köpte även en matta på rusta, mycket nöjda är vi!!

Vi åkte sen till Taste där pappa bjöd oss på buffé, vilken lyx. Tyvärr käkade jag lite för mycket(som jag alltid gör när det är buffé) och har fortfarande lite ont i magen xD

Men när vi kom hem till oss så började vi genast julpynta. Mamma hjälpte mig att klä vår lilla gran haha =P
Den blev jättefin! rött och guld glitter med silver-bollar! Vi såg sen lite film, drack glögg och åt lussebullar.
Så mysigt att ha mamma och pappa hos sig för en gångs skull =)

Tyvärr vart jag ju tvungen att åka och jobba, men jag ser framemot i morgon. Ska fara till Mirre då, och fira första advent! =)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: