25/11 - 10 - Mycket idag!

2010-11-25
11:50:53
Idag har jag följande:

*Köpt tvättmedel

*Tvätta
*Städa skrubben
*Se Halvblodsprinsen
*Se den senaste Harry Potter-filmen på bio


Det är jobbigt att ha tvätt-td. För man hinner inte fara och göra annat medans man tvättar.
Som ta ett spontant besök på stan t.e.x. Hälsa på en vän...Nää då ska man sitta och roa sig med annat cch hålla sig hemma medans man väntar på tvätten. Ursch, jag önskar verkligen att man haft egen tvättmaskin.
Tvätta när man vill!!

Sen vill man ju typ inte gå ut för att det är så j*vla kallt! Vädret oroar mig! Man undviker helst att gå långa sträckor. Om man inte ska frysa måste man ta på sig 10 kilo kläder och man tycker bara att det är jobbigt att gå.

Igår såg vi iaf de senaste filmerna med Harry Potter - jag var ju tvungen då jag inte settdem ,och ska se den senaste filmen i dag. Vore ju grymt korkat annars =/ Jimmy var dock inte överförtjust...menjag tycker faktiskt att filmerna är bra. Och Daniel Radcliffe är het! Han är lik Jimmy ;)




Hujedamej!!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: