22/11 - 10 - Fresh sir!

2010-11-22
13:08:51
Ewww...jag är inte läcker nånstans

Det är väl så när man snart varit förkyld i en vecka, och man ha jobbat i helgen.
Men gosse, idag blire ändring på det. Ska snart in i duschen, och sen ska jag klä mig och sminka mig och säga ja till världen.

Fick komma till jobbet senare idag p.g.a min förkylning. Har sovit ordentligt i natt och det var väl behövligt.
Har sovit länge också. Brukar ju få lite ångest när jag sover längre men inte idag.

Känner mig lite piggare, men jag har fortfarande förkylningen och det känns som att skiten sitter i hjärnan.
Städats har det ju tyvärr inte gjort på ett tag, och tänkte att jag skulle ta tag i det på onsdag(!) Då jag förhoppningsvis är frisk...




Snart fräschare!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: