21/11- 10 - Inte lätt

2010-11-21
19:03:30
....Typiskt - Jimpo har fått feber igen...

Och jag blir bara sämre. Jag har fått lov att komma in senare i morgon p.g.a min förkyldning och Jimmy är väl hemma i morgon igen då hans feber kom tillbaka idag.

Väldigt mysisk sjuka - den ger sig av/kommer tillbaka...Drygt.

Spelar ju ingen roll pengamässigt men det är jobbigt då ens jobb ofta ifrågasätter om man är sjuk ofta/länge.
Man får ju dåligt samvete. Men samtidigt går ju hälsan först och man lär ju knappast blir friskare av att pallra sig till jobbet när man är sjuk.

Har ju jobbat 12 timmar gånger 2 i helgen och jag känner mig helt död. Och ingen har naturligtvis städat hemma heller. Mina snorpapper ligger överallt typ.
Men jag längtar hem i af, och det ska bli skönt att få ta det lugnt på förmiddagen.

Stackars vi två, inte lätt alla gånger =/

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Inge kul alls de där :(

Jag tycker ni kan ta och bli friska!

Hoppas ni är nog krya på söndag så vi kan ses!!


2010-11-22 / 12:59:47
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: