20/11 - 10 - Ouva

2010-11-20
17:47:09
Jobbar DAGTID idag 12 timmar i stället för natt.....yay?

Mina homies har naturligtvis partaj i kväll, och jag ska ruttna här fram till 20.00 sen blire hem till sängen och sen upp igen 08.00 för att jobba till 20.00. Jag vet att jag gnäller, men det gör man ofta om man jobbar 3 av fyra helger på en månad - eller när man kommer att jobba 3 helger på raken.

Att fara och flänga på t.e.x en onsdag eller torsdag är tydligen inte normalt enligt vännerna, så då äre att sitta hemma som vanligt...förutom att det är spikat att vi ska se Harry Potter på torsdag nästa vecka O__o

Har inte ens sett de två filmerna som kom innan den nyaste. funderar starkt på ett maraton i morgon kväll - men det lär ju knappast vara till Jimpos stora förtjusning(då han inte gillar Harry Potter)

Så vi se väl om man kanske kan ragga up t.e.x Sandra då hon är ett devoted Harry-fan ;)

Nämen förutom förkylningen jag har då som vägrar ge med sig så har jag haft en bra dag i dag. Det har gått snabbt att jobba - väldigt smärtfitt =) Det gillas! Snart hem och se på film med Jimpo sen schova - sängen saknas!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Man behöver ju inte festa varje helg Anna :) Speciellt när du är så förkyld!

Men jag kommer gärna någon gång om jag får, och har möjlighet :) !

Krya på dig!!!


2010-11-20 / 19:58:26
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: