19/11 - 10 - förkylningen från hell

2010-11-19
10:21:30

Bara jag eller är det så att jag alltd blir  förkyld?

Nu sitter jag här igen med näsdukar och näsdroppar som tillbehör.
Jag blir så förbannad, Jag hade ju typ samma sak för en månad sen. Fuuuuuck vad less jag är!!

Dagens planer vet jag ej vad det är, men det känns inte som fredag i f då jag ska jobba i morrn så lite ångest har jag nog =/ Alltid drygt att jobba helgen dagtid.

Nu är jag hungrig och ska tvinga Jimpo att koka ägg åt mig ^^ Moahahaha!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Tyvärr så är det sånna tider nu.. Tycker bara man hinner bli frisk så blir man sjuk igen :S Jag var sjuk i oktober och nu blev jag sjuk i november igen, men ja, bara att gilla läget.



Trevlig helg på er! Kram


2010-11-20 / 16:35:26
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: