18/11 - 10 - Och alla svordomar jag kan tänkas komma på

2010-11-18
15:30:39
Idag for vi på banken för det var behövligt

Har fixat både internetbank och pensionssparande. Helt ärligt har jag ingen aning om vad bank-snubben sa, men han rekommenderade en massa grejer och jag bara nickade.

Så när jag är 65 blir det intrssant att se vad f*n jag har gjort...

Jag och Jimpo tog oss en lunch ute på stan - och när vi satt och käka satt nån j'vel och visslade.
Jag satt med mina snorpapper i högsta hugg och ville kasta på honom. Eller ett stenblock. Jag ville ta död på fanskapet i af...

Mitt mysiga drömsenario som jag hade idag var en inbillning.
Att gå påstan i dag var inte smart.
Jimmy är hängig, jag är snuvig och hängig. Nu är vi hemma och vill bara dö.

Mitt möte är ju bara att glömma. Jag är sjuk! That's it....jag hoppas dom inte skjuter mig, men jag mår faktiskt inge vidare.

Jag skulle bara snora och smitta. Blir hemma i kväll igen. Men jag måste ju ta hand om mig...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: