16/11 - 10 - vinterkriget

2010-11-16
18:17:21
Jag har krigat färdigt

Nu är schemat lagt och det ligger som jag vill ha det =) Jag och Jimpo får fira jul tillsammans i Vännäs och det känns riktigt bra!


Och hela december är fantastiskt - kommer verkligen att få njuta denna julmånad!
Jag har varit på toppenhumör idag - trots ett infekterat öra.

Jag och Jimmy är slitna och tar dety bara lugnt i kväll. det behöver vi. I morgon ska vi till Linnea och Johan och träffa deras nykomling Annelie =) Det ska bli så kul.

På torsdag ska jag på möte på kvällen. Fredag är inte heller inplanerad men jag vill nog inte planera då heller då jag ska jobba 12 timmar på lördag.

Det har dock blivit kallt och mörkt nu. Trots att jag slutat så idigt som 15.15 så har det redan börjat mörkna när jag går min sträcka hem.

Nää snart blir det film =)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Så roligt att ni kommer på jul :)


2010-11-16 / 18:25:43
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Mirjam 

wohoo! vad roligt att ni får fira ihop! :) grattis


2010-11-16 / 19:31:59
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: