Robyn gånger 2!

2010-05-09
13:17:24
När jag var yngre lyssnade jag faktiskt på Robyn(!)
Jag tyckte att hon var skitbra!!

På senare år betydde hon inte alls något för mig - dock hörde jag en ny låt av henne på radio.
Visserligen så gick den på radio hela tiden  -men jag älskade fortfarande låten.
Den var fräckt gjord, härlig musik, och hennes röst berör. Låten kändes så himla nära.

Olycklig kärlek när det smärtar som mest.

Sen hörde jag en till låt med henne. Denna gång feat. Kleerup.
Samma sak här. Dessa två låtar har verkligen satt sig hos mig och jag kommer nog aldrig sluta tycka om dem.

Robyn - Be Mine



Robyn Feat Kleerup - with Every Heartbeat




               k o m m e n t e r a
               Musik | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: