Fafner in the azure

2010-05-01
14:59:05



Fafner in the azure är en av de första anime jag såg, och kommer alltid att ha en stor plats i mitt animehjärta ;)

Jag blev väldigt tagen av animationen, den djupa storyn och naturtligtvis karaktärerna-

Jag grät redan efter bara några avsnitt, och det sista avsnittet var nästan en timme långt, och jag kunde knappt andas för att det var så spännande.

Jar har hört att det ska komma en uppföljare i form av en film och jag kommer verkligen inte att missa den.

Musiken i filmen är slående, samma med animationen.

Jag rekommenderar alla anime-älskare att se den!!

Dock är storyn ganska komplicerad och invecklad, och jag tror att jag måste se den igen, med kanske svensk text?
Engelska och japanska samtidigt kan ibland göra att man missar några delar,
och i detta fall kan det vara bättre om man inte missar mindre delar som ändå kan vara betydelsefull för animen.

Story: 8
Karaktärer:10
Musik:10

Betyg: 9




               k o m m e n t e r a
               Intressen:) | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: