9/6 - 10 - Naaaååå

2010-06-09
23:42:02
I morse gick jag bara runt i lägenheten och suckade...

Så mycket som ska göras här hemma men när man jobbar till 22.00 har man varken ork på morgonen eller på kvällen att göra något =(

Men mamma kom å hämta mig vid 12.00 och så for vi och handlade gardinsstång =) Det var jag mycket nöjd över då vår gamla höll på att krakulera ihop.

Sen har jag suttit på jobbet och peppat inför att komma hem, och pyssla.
Nu är det typ halv-mörkt ute, luften känns tung och det är varmt inne...

Jag känner mig helt slut efter att jag bara bytt sängkläder, och flyttat på lite grejer.
Jag känner mig irriterad och började smågnata på Jimpo fast han varit underbar och satt upp gardinstången och även tvättat(!) Medan jag inte tagit hand om disken som jag lovat de senaste två dagarna...jag är sämst.

Men jag skyller på min rygg och att jag är trött, så jag hoppas han förlåter mig.

På fredag efter klockan 20.00 har jag helg och då vet jag att jag kommer att vara mer peppad på det här med städning ^^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: