8/6 -10 - Psycked

2010-06-08
22:35:48
Åh va jag längtar till helgen - inte underligt att veckan gåår såå sakta >__<

Åh det är så mycket jag ser framemot nu :3
Bara för det måstre jobbet vara tråkigt och trist...

Hemma är det inte heller så j*vla roligt. ingen vill diska, laga mat, städa - ursch =/
Är inte nöjd med sovrummet just nu heller, och jag gillar inte mitt hår.

Jag vill klippa det IGEN, plus att jag villl färga håret till något riktigt häftigt!!!

Folk säger dock att jag borde hålla mig till svart och brunt och att jag inte passar i något annat..
Men varför är folk sååå tråkiga?
Dom fattar lixom inte att mörkt är så j*vla tråkigt och att se ut som alla andra fjortisar gör i håret är inte så j*vla kul...Oj nu blev jag riktigt arg. Men jag är inte nöjd...That's it!!

Egentligen borde jag ju skita i vad ANDRA tycker men det gör jag ju inte utan tar åt mig av vad ALLT OCH ALLA säger till och om mig....crap.



NOW WE ARE TALKING!!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: