6/6 -10 - Sverige jublar!!

2010-06-06
20:34:56
Det är Sveriges natinaldag idag - who gives a shit? jag är bakis...

Höhö, awesome kväll igår =D
Var först hemma hos Tommy då den enda som faktiskt var peppad på kvällen var JAG =P

Jag ville skynda in till stan för att träffa folk - men Tommy Benne och Jimpo tog allt med ro, och skulle kasta macka i älven efter vägen O__o

Tillslut for jag och Jimpo hem till Emil, och vi satt där med han, Björn och Sofia.
Sen blev det utgång på Olles, köpte en massa drinkar, träffade folk och jag pratade på som vanligt med allt och om allt och alla xD Jag är alltid smidigast!!

Sen tillbaka till Emil igen och det var efterfest! Det var så j*vla kul! Klockan var typ 02.00 på natten, det blev bakning av kladdkaka, det bjöds på öl och kaffe, och vi satt och försökte sjunga sommarvisor!!

Vid 03.00-04.00 nån gång for vi hem till Tommy igen och jag somnade i soffan medans de övriga såg på film =P
Har sovit kanske 4 timmar i morse - för vi steg upp klockan 10.00.
Lånade badkaret av Tommy för att fräsha upp oss, sen gick jag och Jimpo in till stan.
Vi var ganska trötta, vi käkade, sen gick vi och skulle kolla kläder.

Jag var ändå på sjukt bra humör, och ville shoppa, men Jimmy var inte sugen. Egentligen meningen vi skulle till Loppis på Folkparken men jag orkade inte, och mina fötter höll på att dö då jag fått nya skavsår >__<

Det slutade med att jag bara köpte underkläder sen for vi hem.
Somnade när jag kom hem vid 15.00 och steg upp vid 18.00 =P Tur att man jobbar kväll i morrn annars hade det inte varit så bra...

Är fortfarande trött, och är mätt då vi nyss har ätit jättegod mat ^^ Blir att chilla resten av kvällen fy f*n va gött!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: