4/6 - 10 - Fredagsmys!!

2010-06-04
21:31:25
Seg-j*vla dag!!

Har inte jobbat längre än andra dagar, men det har gått så sjukt j*vla seeeegt idag =(
Mewn mitt humör har varit ganska bra - bara lite trött.

Vädret är lite mystiskt dock - ena stunden sol, sen mulet och sen blåsigt(!)
Och inget sköjj blev de i kväll, men jag jobbar ju i morrn så de spelar ju som ingen roll.
Dock håller jag tummarna på att det blir bra väder i morrn och att det blir något spännande som man kan hitta på =)

Det var länge sen, man har ju bara jobbat känns det som =/
Vill ha fint väder i morrn så man kan göra sig lite sommarfin fast man ska på jobbet...

Ska nog va me Jimpo i kväll och strunta i att rita, har gjort det lite väl mycket nu känns det som.

So fredasmys it is!!





I can be so luckey, luckey, luckey, luckey...

Det finns så himla mycket sviniga killar där ute, jag dör!!
Som är otrogna, som misshandlar, inte gör ett skit hemma,
och som behandlar sina flickvänner som luft


Jimmy gör i princip ALLT för mig, han ställer upp,
är alltid snäll, visar sin kärlek och ger mig all tid jag behöver.
Jag fattar inte hur jag kan ha sån tur?

Att jag ibland ifrågasätter hans humor, är ju en sak
och ibland så är han ganska blyg av sig,
inget han rår för.

But I like a shy guy, who will only be MINE ;)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: