3/6 - 10 - Raindrops keep falling...

2010-06-03
20:51:44
Eller nja...dagen har gått ganska bra idag...förutom att jag var sååå trött när jag steg upp i morse =(

Va uppe typ halva natten och satt och ritade =P Det var så kul!! där har vi verkligen terapi nr 1 =)
Det var länge sen jag ritade så aktivt som jag gör nu...

Men det är väl mycket det att jag får dåligt samvete när jag sitter och ritar - för då umgås jag ju inte med Jimpo.
Han vill ju helst att jag umgås med honom nu när han spelar Resident Evil 4 och allt.

Och jag skulle vilja spela det med han också, det är ett riktigt bra spel.
Men just nu sitter jag på jobbet och längtar så grymt mycket hem för att - rita!!

jag längtar iochförsig hem till Jimpo också, men tyvärr är det ju spelet som får mest uppmärksamhet och inte jag ;)

Kanske kan ta igen det ihelgen??

Jag märker att jag klagar, gråter och gnäller ganska mycket =P Haha, jag MÅSTE göra sånt annars så är jag inte rolig att vara med.
Tror det är därför jag kan må så dåligt ena dagen och må riktigt super bra den nästa.

Jag vet dock inte va som är bättre? Kanske vore bättre om jag var ledsen typ et halvår i sträck och sen glad resten av halvåret eller vad tror ni? =P

Nämen, jag tror på att det här med klaga så länge jag pratar om ANDRA grejer också...som är intressanta.
Vad ni det kan vara??

Nää här ska det ritas, och jag är rädd att jag förmodligen kommer att lägga upp MASSOR me bilder på bloggen, men de ligger i en kategori för sig så ni behöver inte titta på dem ;)

Haha

Det regnade förresten nu när jag gick hem - gick inte hem på direkten för det tokspöade ute, och min tygväska skulle nog inte palla trycket. Stod och pratade med en kollega i stället - en sån där kollega som gör att jobb-ångest försinner ganska fort =)

Tacka vet jag såna!!






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: