29/6 - 10 - Vardagslyx

2010-06-29
21:59:45
Jag har städat idag - om man nu räknar det som städning?

Jag steg upp klockan 10.00 i morse - och ändå fick jag inget gjort mellan den tiden och 13.00?
Så det blev en snabbstädning innan jag duschade, klädde på mig, satte mig lite mera vid datorn...och for till stan.

I stan var det underbart varmt och härligt


Jag tittade runt efter en klänning men hittade ingen =( Jimmy kom till stan efter att han slutat jobba,
och vi möttes upp på Lindex. Då hade jag faktiskt hittat något jag gillade =) En svart klänning? rock?
Nånting är det  iaf and I'm superhappy.

Jimmy brukar oftst gnälla när jag är i farten och vill shoppa - han brukar säga att allt är fult och att vi måste gå på Clasan eller Game...
Men idag så var han faktiskt inte alls negativ till att gå på klädaffärer och han hjälpte mig att hitta D -  dress(!)
Allså inte den på Lindex utan den här är köpt på Gina - så jag sökt!
Och Jimmy var mycket positiv och jag med =)

Efter min lustfyllda handling så gick vi på hemmakväll och köpte filmer =P
5 för 100 lika mycket som att hyra film ^__^Ganska godkänt!
Vi gillar att köpa filmer - iaf om det är billigt!

Sen sa Jimmy något spontant om att vi borde gå på restaurang(!) Han ville gå på Kriti.
Varför inte? tänkte jag. Visserligen slösade vi massa pengar idag  -men det var det värt =)

Så himnla bra restaurang! De hade gott om vegitariska alternativ, och vi båda tog veg. grillspett.
Det var hur gott som helst, och det var mycket mat på tallriken. Den mysiga stämningen, värmen utomhus, den goda maten  -kändes som att vi var utomlands!

Vi köpte även jordgubbar som vi ska lyxa oss med i kväll med film =)

Det märks verkligen att jag har semester för annars hade vi inte kunnat göra sånt här mysigt mitt i veckan.
För jag jobbar alltid sena kvällar =(


Lite bilder ;)

Fjortisbild på mig - så här såg jag ut idag!




Mina "nya" skor ;)



Filmerna vi köpte =)




Mitt vackra halsband som jag köpte på Ica Maxi



D-DRESS(!)  - köpt på Gina






En svart klänning/rock till det då! Lindex



Jordgubbar! Heter ichigo på japanska ;)



Lite roligare att ta bilder nu när kameran inte är helt sämst. Sara, Jimmys syster visade hur den faktiskt fungerade xD









               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Värsta fina klänningen!


2010-06-29 / 23:16:11
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Ewe 

Jättefin klänning!


2010-06-30 / 11:27:10
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/


Emelie 

Du är jättesnygg i klänningen!! Passar dig perfekt :)


2010-07-02 / 17:58:07
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: