28/6 - 10 - Ännu mera oops...

2010-06-28
21:18:48
Har inte haft tid att uppdatera. Vem vill sitta vid datorn när man kan umgås? :)

som sagt var - Vännäshelg. Den har varit ljuvlig. Inte gjort så mycket speciellt EGENTLIGEN.
Umgåtts med Jimmys familj, ätit gott och bara varit. I lördags for vi dessutom en sväng och var med Jack och Linn.
Det var ju ett tag sen =)
Det har varit lite halvtaskigt väder  -men idag var det fint väder. Vi har gått på "byn", tittat lite, sen var vi i Vännäsby hos Jimmys farmor en sväng, sen ner på Secondhand-butiken.

Jimmys pappa skjutsa oss sen till Umeå, där han bjöd på mat.

Klockan 18.15 gick bussen mot Skellefteå och nu är vi äntligen hemma =)
Jag har dock åkt på en dunderförkylning och Jimpo ska jobba i morgon. Så det blir att sova snart tror jag.
Det är jätteskönt ute dock, och jättevarmt inne.

Detta är början på en fantastisk semester tror jag...



Jimmy och jag




Jimmy, hans lillebror Anton och systerson Jonah(Jimmy ser alltid så sur ut )



Saras son Jonah, sötare unge måste man leta efter!




Syskon Sara och Jimmy



Jimmys fina mamma



Mathias ser nöjd ut




Jimmys Lillebror Anton och storasyster Sara




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

Slå en pling nåndag så gör vi nåt! jag slutar 12:00 skitofta och är ju ledig mitt i veckan osv!


2010-06-28 / 22:41:00
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: